ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
آنجا تنها جاييست كه آدمها همه يكسانند
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
نبودنت را در شعرهایم پنهان می کردم..
تا مبادا بفهمند یک " تو" در زندگی ام خالیست..!!
انکاری نیست...
حال بگذار بفهمند تو همان قافیه تلخ شعرهایم بودی..!!
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
از در و دیوارش
خاطره بریزد و خوابت نبرد...
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
صدا میخواهد
لحن میخواهد
مثل "دوست داشتن"
بعضی حرف ها را
نباید نوشت
نباید تایپ کرد
مثل "دوستت دارم"
دوست داشتن را باید کنار گوشش
زمزمه کرد
چرا نسلی شدیم
که لب هایمان را از یاد برده ایم
و فقط به دست ها تکیه کرده ایم...
-...
ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
منتظر قاصدک بودن،
در جاده ای که هیچ
بادی در آن نمیوزد!
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
گله نمی کنم
ولی
نمی خوام کسی بفهمه
داغونم . . .
-...ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41
بچگی را زنده کرد
کودکی شد،
کودکانه گریه کرد .
شعر قهر قهر
تا قیامت را سرود .
آن قیامت، که
دمی بیش نبود .
فاصله با کودکی هامان
چه کرد ؟
کاش میشد بچگانه خنده کرد
-...
ما را در سایت - دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41