-

خرید بک لینک

امکانات وب

کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیارهکجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بذارهچه کردم با خودم که مرگ و زندگی برام فرقی ندارهمحاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیارهکجا باید برم که تو هر ث -...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

قبرستان را دوست دارم

آنجا تنها جاييست كه آدمها همه يكسانند

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

ای کاش..

نبودنت را در شعرهایم پنهان می کردم..

تا مبادا بفهمند یک " تو" در زندگی ام خالیست..!!

انکاری نیست...

حال بگذار بفهمند تو همان قافیه تلخ شعرهایم بودی..!!

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

جهنم شبی ست که

از در و دیوارش

خاطره بریزد و خوابت نبرد...

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

بعضی احساس ها کلمه نمیخواهد

صدا میخواهد

لحن میخواهد

مثل "دوست داشتن"

بعضی حرف ها را

نباید نوشت

نباید تایپ کرد

مثل "دوستت دارم"

دوست داشتن را باید کنار گوشش

زمزمه کرد

چرا نسلی شدیم

که لب هایمان را از یاد برده ایم

و فقط به دست ها تکیه کرده ایم...

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

همه ی ما میمیریم.همه ی ما.بدون استثنا،کمی دیرتر. کمی زودتر. یک دفعه ناگهانی.تمام می شویم...یک روز همین خانه ای که سقف دارد خانه عنکبوت ها و لانه ی خفاش ها می شود، همین ماشینی که دوستش داریم زیر -...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

چه سخت است

منتظر قاصدک بودن،

در جاده ای که هیچ

بادی در آن نمیوزد!

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

خدایا

گله نمی کنم

ولی

نمی خوام کسی بفهمه

داغونم . . .

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

کاش میشد

بچگی را زنده کرد

کودکی شد،

کودکانه گریه کرد .

شعر قهر قهر

تا قیامت را سرود .

آن قیامت، که

دمی بیش نبود .

فاصله با کودکی هامان

چه کرد ؟

کاش میشد بچگانه خنده کرد

-...

ما را در سایت - دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:41

صفحه بندی